Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Girlfriend wants me to fuck her friend.

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by missmax
    Sex is icky.
    Yeah, we already established thats how you feel.

    Comment


    • #32
      Originally posted by H3llphyre
      Yeah, we already established thats how you feel.
      hahaa...thats funny why is it that people think its hillarious to alter my posts!

      RIP: JOSEPH PEPPER

      Comment


      • #33
        Originally posted by missmax
        hahaa...thats funny why is it that people can read my mind
        we're just good.

        Comment


        • #34
          hahaha..poor Jen


          1988 Camaro Iroc-z 355ci Holley Stealth Ram, T5, 4:30 Posi
          1973 Camaro RS Z28 350ci, Muncie 4 speed, 3:73 Posi
          2001 Sierra 2500HD SLT 6L, 4:10 locker, K&N FIPK, Magnaflow catback

          Comment


          • #35
            Originally posted by IROCZ355
            hahaha..poor Jen
            i know tell me about it

            RIP: JOSEPH PEPPER

            Comment


            • #36
              Originally posted by missmax
              I know everything about it.

              WE KNOW.
              MONEY , POWER , RESPECT.

              10 sec, pump gas , N/A , stick car, Drive it anywhere.
              No biggie.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Hullet
                fuck that, marry her


                hahaha im with this dude ... i would get some viagra hit that shit all night long and if things dont work out for you oh well you have only been with her for few months who cares there are plenty girls out there to settle down with .....

                oh and film it so you have proof ....thats a story you can share for the rest of your life ...haha

                Comment


                • #38
                  Marcus, take some advice from a fellow black man. Clearly she's fuckin twisted and I'd say there's about a 80% chance she's gonna cheat on your with either a man or a woman even if you don't do this. So... you get drunk and fuck all the chicks that are there and then you dump your girlfriend. Win-Win situation there... well, unless you actually care about the girl. If that's the case, then you're fucked.

                  Comment


                  • #39
                    So let me do my translation from twisted-girl-speak.

                    She has this friend, who is about to divorce her husband because he cheated on her. But She's 4 weeks pregorz and needs a father. Your chick is sick of you, but a good friend to the girly. So they have this great idea to give you one night and lots of child support payments around Christmas time.
                    jack

                    my Cobra IS .....uh.....well.....gone

                    Comment


                    • #40
                      marcus,

                      Answer: Fuck her in front of her friends, show them long dong silver, and when you guys do break up - you have some excellent plan b, c.

                      Comment


                      • #41
                        Just bang em... you know you want to do it no matter what the outcome is. So go for it. Worry about the consequences after you have the best night of your life. Just wear the raincoat cuz if her friends are willin and have no problem with it, they get around the block. Hell, I might even end up knowin em and thats no good.

                        Protect yourself, both with a rubber and on film with their consent. They can't claim rape if you have proof they wanted the c*ck.

                        And like others are saying, if you actually care about her to the point your thinking about a future with her, give all those hopes and dreams up now. She's gonna end up breaking your heart. Once a trifflin hoe, ALWAYS a trifflin hoe. You can take Jane outta the hood, but you can't take the hood homies outta Jane!

                        I'd still stick to my plan. Do it first and worry about it later. Either way your girl's not gonna be around long enough as it is. She's either gonna worry about you or your gonna worry about her, no matter if you do it or not. Thats not love or a relationship.

                        JUST GET VIDEO PROOF!

                        Comment


                        • #42
                          I'd say fuck them all then dump her... of course, if you two have had any problems lately, this could be a plot for then to get you drunk, and cut off your dick. If she thought you were cheating or something... then the 3 of them will alibi for each other, and your left dickless and broke from trying to get them locked up...
                          -Matt



                          '72 Chevelle
                          '04 Chevy TrailBlazer EXT

                          Comment


                          • #43
                            any girl that wants that is not trustworthy and shit aint gonna go far. I would slam the hell outta all the chicks in the hotel room if I were you but dont expect anything to come of that kind of relationship. Either its gonna be a guilt trip and it will be held over your head or your gonna get cheated on alot. If there is true love for someone that your with then this kind of stuff wouldn't happen. Sounds like a damn good time to me though. Go for it. And whoever mentioned the camera idea is 100% correct.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by KC-71
                              any girl that wants that is not trustworthy and shit aint gonna go far. I would slam the hell outta all the chicks in the hotel room if I were you but dont expect anything to come of that kind of relationship. Either its gonna be a guilt trip and it will be held over your head or your gonna get cheated on alot. If there is true love for someone that your with then this kind of stuff wouldn't happen. Sounds like a damn good time to me though. Go for it. And whoever mentioned the camera idea is 100% correct.
                              99.9% of the time, you're correct, but there are exceptions.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by H3llphyre
                                99.9% of the time, you're correct, but there are exceptions.
                                yeah i know...but 99.9% is alot haha.

                                Comment

                                Working...
                                X